Tipy, jak na perfektní selfie

1. Úhel

Velmi důležitý je úhel z jakého fotku fotíme. Nejlepší je fotit mírně z nadhledu s lehce natočenou hlavu na tu stranu, ze které prostě vypadáte lépe. Každý z nás ví, ze kterého profilu mu to více sluší. Správný úhel může opravdu pomoci podtrhnout přednosti obličeje.

2. Pozadí

Dejte si pozor na pozadí. Ano, zní to banálně, ale určitě už jste viděli minimálně jednu selfie, kde v pozadí bylo něco, co tam určitě být nemělo. Vždy zkontrolujte, co vše je na fotce vidět. Úplně nejideálnější je, když se fotíte na nějakém zajímavém místě. Pěkně vypadá, když pak nestojíte ve středu fotografie, ale lehce bokem.

3. Zaostření

Důležité je, abyste byli na fotce opravdu dobře zaostření a ne vždy je to jednoduché. Chcete-li se však vyhnout rozmazaným fotografiím, které vám nikdy lichotivé selfie neudělají, pořiďte si smartphone s opravdu dobrou funkcí zaostřování. Nebo Vám může pomoci stativ, nemusíte se tak starat o klepaní na obličej a zaostření, ale rovnou fotit při vybrané póze.

4. Ruka

Samozřejmě, že jedna ruka je zaměstnána držením mobilu, ale zkuste různé pozice i s druhou rukou. Když ji dáte v bok, bude působit vypracovaněji a hubeněji. Můžete ji zlehka položit na protější rameno nebo ji dát na krk pod ucho. I Vaše nehty mají vliv na vzhled fotky.

5. Úsměv

Se správnou náladou přichází i správný úsměv. Nejlepší je, si představit někoho, komu úsměv věnujete. Nebuďte křečovití, nešpulte pusu, jen si vybavte něco hezkého a přirozeně se usmějte.

6. Objektivy k mobilu

Stává se Vám, že na selfie fotkách není vše co byste si přáli? Tak to jsou skvělým řešením objektivy k mobilu a konkrétně rybí oko, které rozšíří pole pro focení a můžete tak zachytit mnohem více než s pouhým mobilem.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *